Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23:28

Ja så sitter jag här och läser min blogg och skrattar gott åt gamla minnen och tänker "gud bevara mig väl, jag är då bra allt rolig". Låt mig citera: "Avslutade kvällen med att slå klackarna i taket på ferrum, så att säga. Hade dock varken klackar eller längden nog för att nå upp till taket. nåja, ni förstår väll vad jag menar."
HUR KUL!?!?!?!?!?!
 
Med detta sagt (och med tanke på mina looks) så kan jag inte säga att jag blir särskillt förvånad över en sådan här kommentar:
 
 
Detta fick mig förresten att tänka på min första beundrarkommentar här på ordkaoz.blogg.se:
 
 
Ljuva minnen. Och som svar på din fundering "tänk om..": Ja, jag definerar mig fortfarande med denna låt
 
nåja. ÖVER OCH UT. puzz alla.

Kommentarer
Postat av: emz

assåååå tror faktiskt att det är du som skrivit dom kommentarerna till dig själv....nä skojja. roligt med hemliga beundrare, själv får jag bara hat kommentarer (en, om du minns "såmliga går i trasiga skor") av anonyma läsare................

2012-12-15 @ 03:17:27
URL: http://enelram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0