Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PRAG BABY, del tre

En dag i Prag var vi på en skitig marknad som sålde smycken, tändsticksaskar, foton, böcker eller små sykitt. Eller egentligen så kan man nog köpa lite allt möjligt där.


Här är Lovisa, utanför en annan marknad som vi totaldissade. hehe. Men på riktigt, vem gillar vapen och porr liksom? Inte Lovisa iallafall.



En annan dag åt vi den godast pizzan jag ätit. någonsin.


Och så här såg det ut om man tittade ut genom ett av våra fönster på hotellet.

(Inte för att man ser så mycket menkomigen solen, huset, redigeringen. FAB.)

Sista dagen var det så varmt att man ville ta av sig sina kläder.


so we did. hehe. skoja. inte. eller jag vet inte.

Och här är jag när jag väntar på tunnelbanan. Inga konstigheter. Sjukt världsvan.


Totally cute, över och ut.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅ fint. Du är kul.

2012-05-21 @ 15:26:58
URL: http://lovisagreta.blogg.se/
Postat av: ida

du ä totally söt på den där bilden

2012-05-21 @ 17:06:35
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0