Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

om jag fick presentera mig själv på min nya blogg så skulle det kanske låta så här, med en gnutta ironi i rösten

Hej från kirunas vårvärme.
Sitter i mitt kök och äter en kanelbulle som blivit över från gårdagens trettonårskalas. Skräcken, paniken och jag-kan-inte-tro-att-det-är-sant-känslan som uppstod när jag insåg att min sex år yngre lillebror skulle fylla tretton år. Helt omöjligt. HELT OMÖJLIGT att detta skulle vara sant. För det gör ju mig i sådana fall till en softisikerad ung dam som om några månader ska fylla nitton år.....................................................................................................................
Under de tillfällen jag bortsåg från denna fasansfulla skräck så handlade jag en t-shirt med tunna ränder på till honom. Man vill ju trots allt göra ett gott inflytande. Grattis på trettonårsdagen lillebror.

När jag inte drabbas av hjälp-vad-gammal-jag-är-ångest så brukar jag jobba och tjäna pengar, eller föralldel jobba och skära sönder 2liters colaflaskor. Allt för att få bada i cocacola.

Sedan så brukar jag givetvis också omge mig bland fantastiska människor, skriva långa texter om kärlek, skriva korta texter om kärlek, skriva till kirunatidningen, skriva överhuvudtaget och titta på sex and the city.

Så här ser jag ut när jag dricker te hemma hos Lovisa:


(Så, tycker att jag klarade av denna presentation av mig själv väldigt bra. Om ni undrar eller tycker något är ni alltid mycket välkomna att spamma mig med kommentarer!!!)


ÖVER OCH UT

Kommentarer
Postat av: en smått hemlig beundrare

malin, du är verkligen en av de mest fantastiska människor jag mött. du ska ha klart för dig att det är få som ger starkare intryck på folk är vad du gör. sluta aldrig vara som du är! (:

2012-04-02 @ 19:48:00
Postat av: jag

Vem är det som är denna smått hemliga beundrare?

2012-04-03 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0