Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

00:02

hej kära bloggen och mamma och lovisa.
 
solen skiner mest hela tiden och jag luktar på luften varenda gång jag går utomhus.
jag och johanna och linnea och anna har lekt halv åtta hos mig denna vecka och jag vann. (wihu)
freja har tipsat mig om ny musik som jag hetsgillar.
igår träffad jag Gudrun schyman och var nervis like never before (skoja, var fett avslappnad. drog tillochmed ett skämt).
idag lagade vi pizza hela klassen i skolan och sedan hängde jag och rasmus i biblioteket och sedan i min säng med cheesecake (obs. viktigt).
på mitt bord står en vas, alltså en gammal konservburk, med tulpaner. dom har slagit ut och är rosa och matchar min nya handtryckta duk. å vackert.
dom säger att det ska snöa i helg fast jag tror att dom ljuger och isåfall kanske det blir bad i havet och bastu i bastun.
denna helgen ska jag också läsa en bok som alla säger är tråkig. det känns kul (not).
 
nu är jag trött. ska tvätta mitt ansikte och somna till regnet. skoja. somnar ofc till ljudet av Gilmore Girls. det är ju nämligen min trygghet i bestämd form.
 
brb
 
obs. försökte ladda upp en bild på mig själv för obs obs har bytt hårfärg. det går i en skiftning av blått och grönt. rätt turkost alltså medandraord.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej Malin! Tack för lite detaljer om vad du gör om dagarna! Bilder oxå, tack!

2014-03-16 @ 14:53:37
Postat av: Lovisa

Håller med mamma Fjellborg!

2014-03-16 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0