Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21:39 tar en paus från min tekanna

Idag har jag
tittat på orange is the new black
diskat
duschat
pratat i telefon och ätit kall lasagne stående
pratat i telefon och promenerat i blåsten
ätit glass och tittat på mer orange is the new black
skrivit en dialog om regn
 
Och nu eller snart ska jag
steka haloumi
läsa lite ur stål (borde verkligen)
dricka te med johanna
titta ett avsitt orange is the new black
somna till old christine
 
Annars, mor och far och alla som undrar, ser mitt liv ut typ så här:
 
och så här lila är mitt hår:
 
Och detta lyssnar jag på just nu: 2014 hej hej
 
PUSS OCH KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint att få se lite bilder! Men isen såg inte tjock ut precis...
Kramis!

2014-02-02 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0