Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

och för första gången någonsin såg jag dina ögon

igår har jag druckit rödvin i en kopp och tittat på serier och hängt med fint folk och skrivit och läst och analyserat texter för det var ju trots allt skrivardag. idag har jag varit i skolan och ätit lunch och powernapat uppe i allrummet i en svart soffa med massa filtar och kuddar och en klassis. nu ska jag äta en pastasallad med haloumi som jag gjorde igår och om vi har tur blir det en ölkväll av denna kväll. och dans på gatorna.
 
jag har fått massa fin ny musik och igår var det tydligen norrsken som fan i Kiruna. blev typ lite kirunanostalgisk då.
men nu är min mage hungrig. förresten så mår jag bra, hoppas att ni också gör det. P&K.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0