Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do you ever think of me, in the quiet, in the crowd.

Lyssnar på världens bästa podcast. Den är rolig och ärlig och handlar om kärlek. BLOGPOD Michaela & Dasha.
Jag vill verkligen rekommendera er att lyssa på detta. Dom pratar om ständigt aktuella ämnen inom kärlek, typ facebook. Varför och återigen snälla varför vara så himla gullipluttiga på facebook och är det samma människor som älskar varandra högst och mest på facebook som grovhånglar i ett umgänge på fyra pers. Och typ om det är värt att våga satsa på kärlek alternativt sig själv och varför kompromisser i ett förhållande är viktigt men varför man absolut inte får glömma bort att kompromissa inte betyder att ge bort hela sig själv. JAJA men ni förstår. Lyssna osv.
 
När jag ändå tipsar om saker ni ska lyssna på så kan jag ju passa på att berätta att jag är helt besatt av mumford & sons. Vet inte riktigt när det hände. Hade ett helt normalt förhållningssätt till dom först men nu vill jag aldrig sluta lyssna, vilket kan vara problematiskt eftersom jag även vill göra andra saker typ titta på serier och lyssna på makthaverskans nya skiva och på poscasts. HM.... HM.... livet. Är det inte fantastiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0