Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.

Jaha så imorgon fyller alltså min lillebror fjorton. Det är mycket födelsedagar nu som ni märker så i skrivande stund fixar jag enbart med gåvor att ge till dessa födelsedagsbarn. Och på lördag ska jag på tjugoårsfest också. Hursomhelst, det jag skulle säga med detta är att JAG MINNS när jag var fjorton så för mig är det helt ofattbart att MIN LILLEBROR fyller den åldern imorgon. Helt jävla ofattbart. Blir typ rädd när jag tänker på det. Dessa tonårsår alltså. Egentligen kanske jag borde skratta gott åt att jag lämnar dom bakom mig om tre månader (kul att jag läste "tre år" när jag läste denna meningen tyst för mig själv AKA. lever ständigt i förnekelse).
 
Hursomhelst. Åldersångest eller ej. Imorgon (tekniskt sett idag) säger vi grattis till min lillebror Felix pga. han fyller fjorton fucking år. Hoppas du gillar tröjan jag ger dig.
 
mvh malin fjorton år
 
 

Kommentarer
Postat av: Emz

Bisartt är vad det är. Rolig du är också!

2013-03-17 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0