Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18:11 och rosa kanelbullar

OKTOBER. jag sitter och lyssnar på feist och väntar på att min kanelbulledeg ska jäsa klart. Vilken nostalgi med snön som ligger på gatorna. Helt absurt, och i kombination med feist. Jag dör nostalgidöden här och nu hela tiden.
Har klippt mitt hår också, eller rättare sagt så har lovisa klippt mitt hår. Det gjorde hon förra året också i oktober. Kanske kan det bli någon slags rutin. Läser lite i min gamla blogg och inser att det förmodligen redan är en rutin. Har klippt mitt hår i oktober så länge bloggen funnits. typ.
 
JA. nu är degen redo att bakas med. brb
 
Som alltid när man bakar så blev det inte alls lika många som receptet utlovade. Förstår mig inte på det där alltså.
28 stycken bullar istället för 40? jaja... har iallafall färgat pärlsockret rosa för att jag fick lite feeling.
OK. detta blir typ dom största bullarna någonsin, men titta så söta.
 
nu ska jag vara nostalgisk eller laga mat. ÖVER OCH UT

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

waow!!

2012-10-25 @ 08:07:39
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0