Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02:32

Håller på att måla om i mitt rum och under tiden då färgen torkar och jag inte typ bakar bröd eller slipar på musikalen om mitt liv så brukar jag titta på the new adventures of old christine. SÅ HIMLA KUL ATT JAG DÖR.
Här tappar Christine ut hela innehållet ur sin vänska framför hennes gamla pojkvänner + deras nya flickvänner new-christine och pretty-christine. Lovar med hela mitt hjärta att ni inte vill missa hennes "jag-har-humor-och-kan-skratta-istället-för-att-bryta-ihop-skratt"!!! LOVAR!!! länkar därför det klippet HÄR.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Förövrigt: om jag var en karraktär från en tv-serie hade jag nog varit en korsning av old christine och sex and the city-Carrie. vet inte om det är en bra blandning eller om det ens är en korrekt bild av mig själv, men jag gillar lite hur det låter. Det känns som mig. Typ:
över och ut och glöm inte att titta på det där klippet nu.
 
ps. skoja. är nog inte så lik old-christine ändå. om det är någon jag definerar mig med från den serien så är det då pretty-christine. hehe
 
ps 2. skoja igen. kommer förmodligen förvandlas till old-christine om ett par år........................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0