Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh what a chritsmas 21:46

Det svåraste med att blogga när man inte har bloggat på ett tag är när man ska skriva inledningen, hoppar därför över den idag. Idag har jag nämligen glassat med massage och ben and jerry's, och just när jag trodde att det var klart med glassandet så hittade jag mitt glitternagellack och lackade naglarna glittriga. Fast dom blev mest silvriga. Här kan ni se det:
Just nu lyssnar jag och mina silvriga naglar på julmusik. Detta är veckans tre jullåtar, nominerade och framröstade av mig själv. Bara för att jag kan. Typ så.
 
1. Winter wonderland för att det finns inget som gör mig gladaren en onsdag, efter ett misslyckat försök att göra bönbiffar, än att springa runt i huset och sjunga winter wonderland i lite för hög tonart.
 
2. Sleigh Ride med the ronettes för att den är så himla kitschig, ja det är därför.
 
3. Last chritsmas med Wham! för att orka ens försöka göra en lista på jullåtar utan last chritsmas.
 
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0