Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

om vinkvällar och nya kompisar

Igår fick jag en ny kompis. Jag vet inte riktigt vad han heter ännu, men när jag blundar ser jag framför mig hur stark våran vänskap kommer att bli.
Iförrgår packade jag min lila ryggsäck och min postenfrimärke-tygkasse med kläder och tandborste och allt man behöver för en sleepover i luleå, slängde en sovsäck och ett liggunderlag över ryggen/under armen och hoppade på bussen till luleå.
Iförrförrgår var jag superwoman. Vaknade, gick till skolan, var på standuptragedy, jobbade, åt på safari, var på vernisage, packade, sov.

Och idag tänkte jag bli bjuden på vinkväll hos finaste Evelina som har fyllt nitton.

Vad har/ska/gör ni? ÖVER OCH UT.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

FAB

2012-03-27 @ 21:19:45
URL: http://lovisagreta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0