Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

livet leker inte så mycket när det är kirunafestival och man jobbar på okq8 istället för att gå på festivalen men titta bara hur kul jag har haft alla tidigare år

För ett år sedan hängde jag i borlänge och på peace and love. Åt vårrullar och dansade till min man Oskar Linnros och svettades sönder. Minns det som rätt fett.
(Fridas foto)
 
För två år sedan sjöng vi high drama över hela borlänge och träffade helt konstigt kula människor, typ en bibliotikarie och en göteborgare. Bröderna palm bodde på våran camping och vi var femton forever.
 
Fred och kärlek föralltid.
 
OCH FÖR TRE ÅR SEDAN KRAMADES VI MED MÅNS ZELMERLÖW
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dör. önskar att det vore oskar linnros och just nu inne i mitt rum, hehe.
 
över och ut.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, för ett år sen träffades vi ju! så knäppt.

2012-06-30 @ 16:44:08
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0