Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ÄPPELÖL OCH NITTON FOREVER

I lördas fyllde jag år, som ni kanske vet, hehe. Dagen startade, hursomhelst, med denna tårta:
Sedan grillade vi vego-grillspett (ok. dom andra åt självklart kött men ok whatever) och lämnade poikkijärvi för att halsa 2.5% cider.
titta bara på mig tillexempel:
Ett fridfullt halsande.
 
Hursomhelst: livet lekte. Typ här speglar vi oss och ida häller upp champangen. Allt för mig.
Ida tyckte förmodligen att det var kul. Se bara!
 
Jaja. Sedan gick vi till bistron och drack äppelöl. Det var gott.
 
Avslutade kvällen med att slå klackarna i taket på ferrum, så att säga. Hade dock varken klackar eller längden nog för att nå upp till taket. nåja, ni förstår väll vad jag menar.
 
Sedan var jag heartbroken för gamlatidersskull och duschade tills jag somnade (TYP).
 
PUSS / nitton forever, eller nä inte vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0