Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Driv mig ut, måste andas in och ut. Vänder tankar, ingen ro.

hejsan kära bloggläsare vilka ni nu är. mina trogna fans som står vid min sidan även fast jag bara jobbar och hänger i tornedalen och bastar och dricker öl och lagar pastarätt efter pastarätt. HEJ. Det här är vad jag gör om dagarna:
 
Cyklar till jobbet alternativ till kiruna centrum eller stan eller en valfri kömpis.
jag och min cykel är totally cuta tillsammans.
 
Sedan kanske jag lagar mat eller klär ut mig till grynet eller bastar i tornedalen.
Här är grynet tillsammans med hilmen och bambis döda mamma. Don't blame you guys om ni inte förstår....
 
Och här är matilda när vi hängde i tornedalen.
Öl och bastu CHECK CHECK.
 
Här har jag och min cykel landat utanför fridas hus. Innuti det spenderade jag lite tid med frida och moa och ida. På bilden skär ida upp våran fantastiska pizza. GOTT.
Äta bör man - annars dör man.
 
Nu är det dags för lite sömn. Sova bör man - annars kanske man somnar på jobbet.
ÖVER OCH UT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0