Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21:04 SPRING TILL KÖKET. nu.

Alltså jag förstår inte detta. Har suttit här nu i fleeeeeeeeeeeeeera minuter och försökt slå igång mina bloggfingrar för att leverera en glasklar och svinkul bloggtext till er. Så sitter jag här i all förväntan och i vad jag tror är ett bloggsug och bara: inget. Inga ord kommer ut och historian om den där mannen som stannade mig och ida, när vi var påväg hem från konsum, för att tala om för mig vilken raffig hoj jag har. Den historian, den bara förblir osagd. Så himla tråkigt. Vem vill inte höra att man har en raffig hoj liksom, och ännu bättre: vem vill inte sedan föra vidare det till sina bloggläsare???
 
jaja. nu ska jag skära lite grönsaker i bitar och stoppa in i ugnen.
 
ps. känner att bloggfingrarna är på g. kanske ikväll. ds.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lorjolisa

Ja, miss your bloggfingers grrrrl

2012-08-03 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0